Sıkça Sorulan Sorular - Medikal
Medikal konularda merak ettikleriniz

Eğer yurtiçi veya yurtdışında seyahatim sırasında hastalanırsam ne yapmalıyım?
Seyahat sırasında hastalanmak herkesin başına gelebilir ve bu durum son derece can sıkıcı bir tecrübe olabilir. Böyle bir durumda derhal ERV – Acil Yardım Hattı aranmalı ve olumsuz durumla ilgili destek alınmalıdır.

7 gün 24 saat hizmet veren birimimizin telefon numarası: (212) 212 24 22

Önceden teşhisi konmuş/tedavi görmekte olduğum tıbbi rahatsızlığım var. Seyahat sigortam bu rahatsızlıkla ilgili tıbbi tedavi masraflarımı karşılar mı?
Seyahat sigortalarının sağlamakta olduğu tıbbi tedavi masraflarına ilişkin teminat, genel itibariyle (elementer branş sağlık sigortasından farklı olarak) önceden var olan rahatsızlıkları kapsam içine almamaktadır. Bir seyahat sigortasının içeriğinde yer alan tıbbi tedavi teminatı seyahatiniz sırasında beklenmedik şekilde meydana gelmesi muhtemel kaza ve hastalıklar sonucu yapılacak tedavi masraflarını limitler dâhilinde karşılamaktadır. Teknik olarak, seyahat rezervasyonu esnasında bilinen, önceden teşhisi konmuş ve seyahat sırasında kötüleşmesi muhtemel rahatsızlıklar sonucu yapılacak her türlü tıbbi tedavi sigorta kapsamı dışında olacaktır.