Seyahat İptali Teminatı Tazminat Talepleri
Seyahat iptali durumunda ne yapmalısınız?

Seyahat İptali Teminatı Tazminat Talepleri
İlgili sigorta şartnamesinde belirtilen sigortalı olaylar sonucu seyahatlerini iptal etmek durumunda kalan Gezi İptal Simit sahibi sigortalılar, yapmış oldukları belgelenebilir seyahat masraflarına istinaden doğacak cezai ödemeleri için aşağıdaki şekilde hasar bildiriminde bulunabilirler:

  • Seyahat iptali söz konusu olduğunda vakit kaybetmeden Acil Yardım Hattına (+90 212 212 24 22) bildirimde bulunulmalıdır.
  • Tazminat Talep Formları bölümünden ulaşabilecekleri Seyahat İptal Sigortası Tazminat Talep Formu sigortalı tarafından bizzat ve eksiksiz olarak doldurulmalı, imzalanmalıdır. Başvurular aşağıda belirtilen ibraz edilmesi gereken belgeler de forma eklendikten sonra taahhütlü posta veya kargo ile formda belirtilen adrese yapılmalıdır.

Not: Gönderinizin olası postada kaybolması ihtimaline karşı göndermeden önce tüm belgelerin birer fotokopisini almanızı öneririz.
 

İbraz edilmesi gereken belgeler*:

  • Seyahat sigortası sertifikası,
  • Seyahat bir tur operatörü/seyahat acentesinden alınmış ise rezervasyon onayı, paket tur satış sözleşmesi ve rezervasyon iptal formu,
  • Yapılan seyahat harcamasını gösterir ödeme belgeleri (dekont, kredi kartı ödeme nüshası ve/veya ekstresi),
  • Ödemeler karşılığı alınmış faturalar, uçak biletleri,
  • Seyahat iptaline neden olan duruma göre;
  • Doktor raporu ve varsa diğer tıbbi belgeler,
  • Polis raporu,
  • İşveren işe son verme mektubu,
  • İşe başlama davetiyesi,
  • Sefer görev emri,
  • Mahkeme jürisi/bilirkişi atama davetiyesi,

*Sigortacı gerek gördüğü takdirde belirtilen belgelere ek olarak bazı belgeler talep edebilir.